keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Ei oo värillä väliä kuha on lila!

Mulla oli muulia hankkiessa silmissäni ihan selkeä visio muulin väristä: kimo. Tietenkään niin hyvää munkkia ei käynyt että olisi voinut valita väriä, eikä värin perusteella pidä koskaan mitään eläntä pelkästään ostaakaan.

No jos muulin väriä ei voi valita, niin varusteiden värin voi! Pinkki on mun lempiväri mutta kun nykyinen vuokrahevonenkin julistaa pinkin nimeen (krhöm, en myönnä että minulla olisi asian kanssa tekemistä), niin eikai muulin kamat voi olla pinkkiä?

Värit harjoissa, huovissa ja loimissa menee kauden mukaan ja olen väreissä yleensä liian myöhään liikkeellä. Eli siinä vaiheessa kun mun mielestä musta + pinkki yhdessä maailmankaikkeuden paras väriyhdistelmä, ei sitä väriä saa kuin alekorista.

Pitkään olin myös sitä mieltä että tummansininen ja fuksia ei ole hyvä, mutta kun tarpeeksi kauan katsoi ko yhdistelmää, alkoi se mennä. Ja ostin ratsastushousutkin jotka olivat nimenomaan tummansiniset fuksian värisillä (bling) grippipaikoilla ;)

Muutama viikko sitten tuli eteeni Facebookissa EquiGroomerin sponsoroitu mainos. Olin myyty heti kun näin myyntivideon ja laitoin tuotteet tilaukseen. Värivaihtoehdot olivat kaikki ihania.
Kaikki elämäni värit!
Kuva nyysitty EquiGroomerin sivuilta. He eivät luultavasti pahastu tästä, koska postauksen tarkoitus on edistää myyntiä.

Tiesin että tämän tuotteen väri ratkaisee koko 30-vuotisen tulevaisuuteni muulin kanssa. Tämä määrittää sen, minkä väriset huovat, loimet, harjat ja kaviokoukut tulen ostamaan. Kaikki värit on ihan kivoja, mutta pinkki on vähänku varattu jo eikä väreissä ollut kunnollista fuksiaa.

Päädyin sit lilaan! EquiGroomerista on tulossa tarkempaa postausta ylihuomenna ja muulin saavuttua testituloksia.

#kuhameemi #ihaitetein

Puupalikat tarvitsee toki muutakin kaverikseen, joten ei muuta kuin googlaamaan.

Harjalaukku löytyi Viljarilta, mutta tiedän yhden tällaisen ja se on aika rikki saumoista ja vetoketjusta... mutta väri on (tähän sydän)!
36,20e sisältäen harjoja ja muuta sälää jota en tarvitse.

Sama kassi on muuten Hevarilla harjoineen VAIN 19e.
Viljarilla on myös mun lempituotetta, pölyharjaa, violettinä! 5,5e.
Piikkisuka Viljarilla, 2e. Lyömätön yhdistelmä pölyharjan kanssa!
Taikaharjan kanssa olen vielä vähän että tykkäänkö vai en, mutta kyllä silläkin on paikkansa. Ja tietty violettinä. Viljarilla 5e.
Kaviokoukkuja on vaikka millaisia nykyään mutta vain tämä perusmalli sopii omaan käteen ja soveltuu mm jäisten tierojen irroittamiseen. Börjeskotimäki 1,60e
En todellakaan tee mitään kaviopensselillä, mutta silloin kun sitä tarvitsee niin ei varmasti ole lilaa tarjolla. Börjeskotimäki 1,30e.

Salmiakkinaru on ehkä Nokian 3310-puhelintakin kestävämpi. Vaikka jätät vuodeksi ulos säiden armoille, ei haalistu tai nyhjäänny. Vaikka haluasit. Vaikka silloin voisit ostaa uuden. Börjeskotimäki 7,50e


Pesuvälinesetti Hevarilla 7,90e
PS. Joulupukki, muista tulevaa köyhää muulinomistajaa jouluna. Olen ollut suurimman osan ajasta ihan kiltti.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti