perjantai 11. maaliskuuta 2016

Videokoostepostaus

Olen ahkerasti kuvaillut muulia melkein joka kerta kun olen käynyt tallilla. Videot olen kursinut kokoon YouTuben muokkausohjelmassa. Kaikki on myös vakautettu katsojakokemuksen parantamiseksi

Tässä muutama pätkä viime viikonlopulta ja tältä viikolta.

Tämä on viime lauantailta joka oli tosi surullinen päivä. Tämä talutuspätkä on siitä väliltä kun muuli oli 20 minuuttia kiinni, ennenkuin se lähti lapasesta naruineen päivineen. Muuli suhtautuu tässä talutukseen aika kivasti mun mielestä, hengittää niskaan eikä peruuta samantien kun pysähdyn. Pakituksessakaan se ei hypähdä kovin pitkälle taaksepäin vaan pakittaa aika maltillisesti. Loppupuolella näette minkä reaktion saan aikaan kun yritän yllättäen koskea sen turpaan, mutta onneksi hypähtää vain narun verran ja tulee takaisin jolloin saan koskettua sitä uudelleen ennen palkitsemista.

Monen mielestä palkkaan varmasti ihan liikaa, mutta kun se kerran toimii niin en itse näe sitä ongelmana alkuvaiheessa. Kunnes tullaan videossa siihen kohtaan kun muuli puree.. Mä en siinä vaiheessa ole riittävän kukkahattu että vain kääntyisin pois ja jättäisin huomiotta, vaan minä kyllä annan ymmärtää että pureminen ei ole ok. Kovin kovaa PERKELEttä tuolle ei voi karjua ettei se lähde kuuhun, mutta sen verran että se säpsähtää.

Eriäviä metodieni toimivuudesta olen valmis kuuntelemaan sitten kun olet itse tullut muulin tallille, ottanut muulin kiinni ja tehnyt sen kanssa talutusharjoitteita ;)

Tämä video on torstailta. Tässä olen mukavasti asemoitunut aidan viereen ja annan aaseille kauraa vyölaukusta. Muuli pyörii kauempana ja nakkelee niskojaan yrittäen komentaa aaseja. Kovat puhinat lähtevät aaseista kun ne korvat luimussa antavat muulin ymmärtää että tänne ei ole mitään asiaa.

Lopulta muuli kyllästyi tai sen kaurakiintiö tuli täyteen ja se meni vesiautomaatille toiselle puolelle pihattotarhaa.

Tällä videolla ei sitten tapahdu mitään mielenkiintoista.

Eikä tälläkään videolla.

Eikä tässäkään. Tässä näkyy kuitenkin mun kameran hieman överit säädöt pilviselle säälle.

Tässä on vähän äksöniä ja väistöjen alkeita aitaa vasten.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti